اگر یاد کسی هستیم این هنـر اوست ، نه هنـر ما ...!
چقـدر زیبـاست کسـی را دوسـ♥ــت بـداریـم
نـه برای نیــاز ...
نـه از روی اجبــار ...
و نـه از روی تنهایـی ...
فقـط بـرای اینـکه ارزشـش را دارد .
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: اگر یادمان بود و باران,اگر یاد کسی هستیم این,اگر یادتان بود و باران گرفت,اگر یادمان بود و باران گرفت,اگر یادتان بود باران گرفت,اگر یادتان ماندو باران گرفت,اگر یادم کنی یا نه,اگر یادت کنم دیوانه میشم,نوحه ی اگر یادت کنم,به یادتم اگرچه از تو دورم, نویسنده: بازدید: 89