سلام

متن مرتبط با «نفس چت» در سایت سلام نوشته شده است

نفس .،،.،،،،،

  • نیلوبلاگ

    وای از حال هم خبر نداریم......دوریمو این تنهاییو باور نداریم.....وای بغضم با گریه وا نمیشه.....میخوامxa0فراموشت کنم اما نمیشه....آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من وقتی خرابه حالو روزم...راهی ندارم بعد از این چیزی نمیپرسم ببین ... باید تو آتیشت بسوزم....لعنت به هر چی رفتنه این بغضه سنگین با منه سنگین تر از خواب زمستون....حالم بده حالم بده نفس نفس بند اومده دارم میخونم تو خیابون....وای بغضم با گریه وا نمیشه باید فراموشت کنم اما نمیشه..آهه شبایه سرده من چیزی نپرس از درد من.....وقتی خرابه حالو ر...

    ادامه مطلب
  • چتر نمی خواهد ......

  • هوایی رو که تو نفس می کشی ...