سلام

متن مرتبط با «سلام بمبئی» در سایت سلام نوشته شده است

دااداا. سلام

  • نیلوبلاگ

    دادا اومدی خبرم کن. من اونجام...

    ادامه مطلب
  • سلام دادا.،.،.

  • نیلوبلاگ

    سلام دادا، ایشالله حالت خوب باشه، دادا من هر کاری کردم نتونستم به اینجا سر نزنم، اصلا نمیدونم تو سر میزنی یا نه ولی اگه سر زدی و پیاممو دیدی در مورد وبلاگ باهات صحبت دارم خیلی ضروریه......لطفا پیاممو دیدی خبرم کن...

    ادامه مطلب
  • سلاممم..

  • نیلوبلاگ

    سلام....ایشالله که خوب باشی خوبه که تونستی راحت فراموش کنی دادا و سر نزنی به اینجا ..... ولی تو که میخواستی نیای چرا نذاشتی حزفش کنیم.... من شبیه تو نتونستم فراموش کنم و سر نزنم....الانم شبیه دیوونه ها دارم با خودم حرف میزنم ولی حداقلش اینه با خودم حرف میزنم.... زمان میگزره میدونم......انتظاری از کسی ندارم من خیلی قوی نیستم ربطی به هیچکی نداره که اونم خودم میدونم با خودم....بازم میگم زمان میگزره شبیه من.... ...

    ادامه مطلب
  • سلاممم...

  • نیلوبلاگ

    دادا تونستی ساعت چهار بیاxa0...

    ادامه مطلب
  • سلام

  • نیلوبلاگ

    سلام اگه هستی بیا اونجاxa0...

    ادامه مطلب